Allmänt

Natten till söndag kommer mamma och B hem igen, såå skönt! Fast jag måste nog säga att denna vända med "passning" gått bättre än alla tidigare gånger. Märks att tjejerna börjar bli stora nu, snart är den enda vuxen och den andra är snart 14 år. Galet! Hundkräket (Sigge) ska vi dock inte tala om. Han är i sin värsta trotsperiod och ibland vill jag nästan kasta ner honom från balkongen..

Bebis Li var och hälsade på igår, myys! Hon är så liten men växer så fort. Var inte längre servettliten utan liite större. Sötnosen! Ska förhoppningsvis ha henne fler gånger, skojskoj.

Nej, snart slutar jag för idag (slutar egentligen 15.45 men vi har "resurstid" på em) Förkylning + sömnbrist är ingen vidare hit, men vad ska man egentligen göra när man har sisådär en miljard saker att fundera över?

När jag kommer hem ska jag promenera hunden, handla och sedan sova lite tror jag.
Sedan ska det lagas kycklingtacos <3 mh
Pusshejpårej typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0