Funderingar 1&2

Igår bestämde jag mig för att lägga ridhjälmen på hyllan och prova på en nygammal väg i livet. (Har vandrat denna väg förut men vart tvungen att avvika från den pga ryggproblem) Har funderat fram och tillbaka länge när det gäller hästarna och igår kom jag alltså fram till ett beslut.

Dock försvann beslutsamheten när jag idag fick ett svar på ett mail jag skickat iväg för någon/några vecka/or sedan. Provridning på söndag? Hm. Ska titta på pollan i alla fall. Hon kan passa mig bra, mycket utvecklingspotential, får rida för instruktör varje vecka..det enda är väl att stallet ligger en bra bit bort. Men man får inte vara kräsen?

Hur som helst ska inte mina "nya" planer läggas på hyllan. De får bara avvakta en vecka tills jag vet hur det blir med hästen. (Vilka dagar jag ev kommer att vara i stallet/ledig.)

Meepmeep.
Fotolektionen har NOLL uppmärksamhet från min sida. Bajs.


Camillapilla, hoppas du har det bäst i Götet! Vi får ta och ses efter du har kommit hem. :)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag ska hålla utkik efter dem ^^

2008-10-04 @ 21:14:01
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: milla

Nu är jag hemma! :D När ses vi? :D

2008-10-06 @ 20:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0