HÄSTABSTINENS!!

Okej, nu hoppar jag snart ut genom fönstret...nejmen, nästan. Jag har sån extrem hästabstinens att det inte går att beskriva.

Någon snäll där ute som har en häst jag kan få rida ett par dagar/vecka varav ett pass bör vara för instruktör? Jag är extremt noggrann, pedantisk, snäll, trevlig, skötsam, seriös, ambitiös osv. Sätter alltid(!) hästen först och tycker om att smörja. Är relativt duktig på att rida, har trots allt ridit sedan barnsben. Är ingen superryttare med tävlingsambitioner men en ambitiös tjej med utvecklingsmål. Någon?


Kan det vara så svårt att hitta någon som vill ha sin häst extra riden i dressyr? :(
Jag ger snart upp hästarna helt. Påriktigt.

Kommentarer
Postat av: mikeliii

sätt ut en annons på bukefalos och liknade plus lappa på hamre och typ glada hästen och sånt :)

2008-10-07 @ 17:36:30
URL: http://charliies.blogg.se/mikaelahoglund/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0