Datorkunskap/programhantering

Och helt plötsligt kom jag på varför jag har skjutit upp de där tre(!) uppgifterna som ger mig två G istället för två IG. Uppgifterna är så jääävla stora och så jääävla svåra. Skjut mig! (Eller nej, jag kan inte dö med såhär många IG:n, då kommer jag bli dömd att hemsöka skolorna i all oändlighet...och det skulle ju suga)

Okej, ta ett djupt andetag. Det här är inga problem. Du fixar detta! Nemas problemas....


Har btw, mailat rektorn och klagat på sena ankomster och oljud. Jag är en riktig liten djävul men vafan. Någon måste ju säga ifrån. Att i princip VARJE lektion börjar 5-30 min senare än vad de ska är INTE INTE INTE okej.
Mah. Ge mig popcorn, mitt duntäcke och Sigge..typ nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0