Vafan?!

Vad är det med folk och helt plötsligt sluta höra av sig/säga upp kontakten med mig?! Jag förstår inte vad jag har gjort er. Jag förstår inte vad som helt plötsligt fått er att sluta bry er, sluta höra av er, sluta vara mina vänner..

M, jag bryr mig om dig. Det kommer jag alltid(!) att göra. Du har varit en så stor del i mitt liv, gått igenom några av de jobbigaste sakerna någonsin med dig och du var alltid stöttande. DU fanns alltid där. Vad har hänt? Jag förstår inte?? Förra veckan var allt okej och vi skulle höras i helgen..nu är du totalt förändrad.. Klart jag förstår att något har hänt. Men vad? Kan du snälla bara tala om vad jag gjort för något som fått dig att avsky/hata mig? Du kommer alltid att betyda lite mer än de flesta, det går inte att ta bort, du har varit så stor del av mig att du aldrig kommer bli en av alla. Så är det bara.

/en mycket förvirrad och sårad Simone..

Kommentarer
Postat av: Agnes

Agn gillar simone ! btw så ligger det en sån där .. va fan heter det .. öronvärmare? xD i min säng, hitta när jag bäddade.. Något du glömt? x)

2008-09-29 @ 18:06:13
URL: http://nikonian.blogg.se/
Postat av: Agnes

Ja den är grå xD

2008-09-29 @ 18:43:35
URL: http://nikonian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0